اخبار عمومي
تازه ترين خبرها از موضوعات متنوع

به گزارش بهداشت نيوز: ما براي شروع اين راه تازه، چند پيشنهاد ساده با شما در ميان مي‌گذاريم.

ساعت را عقب بكشيد
وعده شام را حذف نكنيد و سالاد ميوه را جايگزين غذاي شبانه نكنيد. اما به‌جاي شام خوردن در ساعت ۱۰شب، اين وعده را تا ساعت ۷:۳۰ ميل كنيد. يادتان نرود كه بدن شما آماده استراحت است و هرچه به ساعات پاياني شب نزديك شويد، موادغذايي مصرف‌شده را بيشتر جذب مي‌كند.

برنامه غذايي را روي يخچال بچسبانيد
غذا درست‌كردن و خوردوخوراكتان را دست‌ كم نگيريد. شمايي كه براي همه جنبه‌هاي زندگي‌تان برنامه‌ريزي مي‌كنيد، چرا نبايد غذاهايتان را با برنامه آماده كنيد؟ سعي كنيد در ابتداي هر هفته، فهرست تازه‌اي براي غذاهاي روزانه آماده و موادغذايي موجود در خانه را براساس همين فهرست تهيه كنيد.

كالري شمردن را فراموش كنيد
بيشتر از آنكه به شمارش كالري‌ها فكر كنيد، به سالم‌خوري و حفظ تناسب موادغذايي موردنيازتان توجه كنيد. به اين فكر كنيد كه حجم چربي، پروتئين و كربوهيدرات مصرفي‌تان تناسب داشته يا اينكه امروز مدام چربي به بدنتان وارد كرده‌ايد؟

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۰:۲۳ ] [ وبلاگ نويس ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 0
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب